Het restaurant Shake Shack groeide in 8 jaar van een hotdog stand in Madison Square Park in New York tot een keten van vijftien restaurants in drie landen. Deze groei was echter online niet terug te zien aan de gedateerde Flash website uit 2004. Daarom vroeg Shake Shack de mensen van Big Spaceship om na te denken over een complete online rebranding. Dat is een opdracht die je wel bij Big Spaceship kan neerleggen en dit is waarom…

Big Spaceship staat bekend als een bureau dat ongeveer ieder merk en iedere campagne om kan toveren tot een online pareltje. Dat hebben ze al bewezen voor Skittles, HBO en Nike. Maar ze zijn bijvoorbeeld ook de partij achter The Most Awesome Thing Ever.

Intern bij Big Spaceship hebben ze naar het merk Shake Shack en hun reputatie gekeken. De conclusie: No Wacky Stuff This Time. Daarom vind ik deze restaurant site en app (want meer is het niet) de moeite van het delen waard. Wat als een partij als Big Spaceship binnen de lijntjes blijft en een nette corporate HTML site oplevert. Dan krijg je dit. Prachtig!

» Lees hier hoe Big Spaceship te werk is gegaan


Jasper  Baartmans

Jasper Baartmans is freelance interactive producer. Dagelijks pendelt hij tussen creatieven, designers, programmeurs en klanten bij de beste bureaus van Nederland en België. Bekijk een selectie van zijn werk op jasperbaartmans.com.