Campagnes hebben vaak een start- en een einddatum. En tijdens de campagneperiode kan – vooral bij digitale campagnes – nog hier en daar een beetje bijgestuurd worden. Maar bij The Feed is de opzet nét even anders.

In 2010 startte de Engelse mobiele operator Orange The Feed – een doorlopend initiatief om leuke en verrassende digitale prikkels te initiëren en verspreiden. Ruim een jaar later zet het team van het Londense bureau Poke nog steeds wekelijks games, evenementen, apps en online wedstrijden op.

Onder het mom van ‘do something small, get something super’ hebben ze inmiddels al 43 initiatieven de wereld in geholpen. In een tijd dat merken continu dingen willen delen en doen met hun friends, followers en fans is dit een interessant format om in de gaten te houden. Bekijken alle voorbeelden tot nu toe op de site.

» The Feed Continues




Jasper Baartmans“Jasper Baartmans is freelance interactive producer. Dagelijks pendelt hij tussen creatieven, designers, programmeurs en klanten bij de beste bureaus van Nederland en België. Bekijk een selectie van zijn werk op jasperbaartmans.com