Van 18 december 2010 tot en met 27 februari 2011 kun je in de Beurs van Berlage de tentoonstelling 100 jaar ReclameKlassiekers checken. Fontanel heeft de primeur gekregen om jullie de complete serie van affiches te tonen. Christian Borstlap (vormgeving en illustratie) is samen met copywriters Mark Muller en Andre Dammers van FHV BBDO verantwoordelijk voor de campagne. Verwacht ook nog een animatie, en je bent de eerste die 'm hier te zien krijgt!

Christian vertelde ons over de campagne:

“Reclame is soms een afspiegeling van het tijdsbeeld. Het laat de zin en onzin van de wereld zien. Niets toont dat beter dan een over zichts tentoonstelling van 100 jaar reclame klassiekers. Het is een campagne over campagnes, dat vond ik interessant.”

» 100 jaar ReclameKlassiekers

100 jaar ReclameKlassiekers 100 jaar ReclameKlassiekers 100 jaar ReclameKlassiekers 100 jaar ReclameKlassiekers 100 jaar ReclameKlassiekers 100 jaar ReclameKlassiekers 100 jaar ReclameKlassiekers